Monday, January 9, 2012


(pluus - humana, püksid - A&G, jalanõud - seppelä, sõrmus - seppelä)


Tsaukiiii!!!!
Issand, milline imeline ilm õues ikka on :) Lõpuks tuli lumi maha :) Ma olen nii õnnelik :) Tahaks lausa kelgutama ja lumememme ehitama minna :D:D:D hehehehee

Tänane päev on suht ideaalne :) Algas suure ehmatusega, et keegi on mul koju sisse murdnud :D Magan ja siis äkki kuulen, et mingi kolin. Mul vajus süda saapasäärde ja ei teadnud, mida teha. Tahtsin menti helistada aga oh imet, telefon oli öösel tühjaks saanud (jälle) ja laadija elutoas. Nii ma siis istusin ja värisesin seal teki all. Mõtlesin, et millega rünnata kui peaks tulema mu tuppa. Igastahes leidsin mingi killerkontsaga kinga ja hoidsin seda käes :D Tõmbasin toa nurka urgu ära uuesti, hirmus oli :D 
Siis äkki tuli kop kop uksele. Ma olin niiiiii segaduses ja ei saanud enam üldse midagi aru. Süda peksis sees. Meenus äkki, et andsin kunagi sõbrannale korteri võtme, et ju tema. Avanes uks ja oh üllatust seal seisis K. hommikusöögiga. Pisut kõrbenud oli aga siiski mõte on see mis loeb ju :D Peale seda kui ma olin ta kallal mõlisemise lõpetanud (muidugi ei saanud ta aru, miks ta üldse ta kallal mõlisesin.. mehed :D ) istusime maha ja sõime hommikust :) 
Armas üllatus oli :)

No comments: