Thursday, February 23, 2012

Im still alive :)

tsauki,

pole jälle ammugi kirjutanud, aga elu on vahepeal nii pöörane olnud ja 100% teise suuna võtnud.
Räägin sellest siis natuke lähemalt nüüd, mis on toimunud ja miks sellised otsused üldse tulid.
Enamus teist ei tea küll seda, aga elan nüüd Londonis. Kui kaua ma siin oled seda ei oska õelda veel.
Alustame siis algusest ja ma vabandan ette ära, sest arvatavasti tuleb sellest mega pikk postitus.
Nii... otsus tuli sellest, et tundsin kuidas kõik kasvab ülepea ja enam ei jaksa lihtsalt. Tahtsin sellest kõigest rääkida ühe inimesega, aga näed elu mängis vingerpussi. Mul oli üks sõbranna, kes ma usaldasin ja kellega võisin rääkida kõigest. Ühel päeval ta lihtsalt ei rääkinud enam minuga. Saatsin fbs kirju, smsisin, msn... kõik kõik viisid, mis vähegi võimalik ja mitte mingit vastust... Oleksin sõitnud peaaegu Saaremaale tema pärast, et küsida mis viga.. aga kuna ta pole kõnedele vastanud siis leidsin, et pole mõtet ka ukse taha minna. Peale seda oli minu jaoks väga raske periood. Kaotasin selle inimese, keda vajasin kõige rohkem ja siiani teadmata miks. Otsus ära sõita ei tulnud sugugi kergelt, aga tundsin, et muud pääseteed ei ole enam. Võtsin koolist akadeemilise ja kuna mul läks nii kiireks (sain suppersoodsa lennupileti) siis viis üks sõber veel minu eest paberid kooli ära. Kõige raskem minu jaoks oli jätta maha oma väike õde, ning teda igatsengi kõige rohkem praegu :(
Minu otsusest teadsid ainult mõned lähedasemad inimesed. Kõigepealt rääkisin ema ja isaga, kes 100% toetasid mu otsust ja said aru minust. Mul on vanematega väga vedanud. Muidugi mul oli kahju jätta maha kõiki, aga mis sa teed ära.. tundsin kuidas ma lihtsalt närbun Eestis.
Millised on minu edasised plaanid kooli jne suhtes? Seda ei oska praegu veel õelda. Võibolla hakkan siin õppima.. võibolla hoopis kusagil mujal. Aega on sellega, ma olen alles noor ju ja kogu elu on alles ees. Tahan veel Pariisi minna ja Itaalia läbi trippida :)

Hetkel elan 2 toalises korteris 2-3 tsooni vahel. Kõik vajalik on olemas ja ma ei kurda.
Loodan, et saan kusagil 1 või 2 tsooni korteri, siis oleks kõik ideaalne... kuigi hinnad on siin ikka päris krõbedad.
Siiani olen käinud igalpool vaatamisväärsuste juures (nagu tõeline turist :D) ja ostnud vajaminevaid asju :) Nii mõnus on lihtsalt jalutada klapid peas ja nautida elu. Mulle nii meeldib siin. Inimesed on nii sõbralikud ja avatud. Hoopis teistsugused kui Eesti inimesed. Tänu sellel olen leidnud nii palju uusi tuttavaid :)
Järgmine nädal tulevad mulle vanemad külla, kes toovad mulle veel mu riideid/jalanõusid. Niigi lendasin jälle 10 lisakiloga, aga õnneks ei tehtud midagi :)


Nüüd lisan ka mõningad pildid, mis olen telefoniga viimaste nädalate jooksul teinud :)

aitähh, kes iganes sa need lilled mulle kinkisid :) supper armas üllatus ootas mind sõbrapäeva hommikul:)

viimane päev Eestis vaatasime õega kõik kõik tema lemmikud multikad läbi :)

tänane riietus :)

@ Estonia - pakkisin jalanõud kottidesse mida enam ei kanna...
so cute :)
esimest korda sõin tofut :) yummmmm chilli ja juurviljadega :)

väike shoping :)


 Millest veel sooviksite lugeda? :)

No comments: